Ostmuhle, rangeerbaan in spoor 0.

Baanbeschrijvingen, thema's en uitwerkingen;
modulenbakken, draag-, opslag- en transportconstructies, vaste thuisbanen; verlichtingssystemen, presentatie
Plaats reactie
Gert-Jan

Re: Ostmuhle, rangeerbaan in spoor 0.

Bericht door Gert-Jan » 06 nov 2018, 07:46

Goedemorgen,

Vandaag een vrije dag en "hij met de eng opmerkzame blik, die verder niet genoemd mag worden" heeft het eerste klusje al opgemerkt. Dingen aan mijn railbus zetten :-)) En verder met de brug mini module, voor de geïnteresseerden ik neem deze mee op 16 november.

Afbeeldingkof en railbus 4 by G-J Hatzum, on Flickr
Ook bouw ik me een overweg met bijbehorende omgeving.

Gert-Jan

bernard

Bericht door bernard » 06 nov 2018, 10:54

Hallo Gert-jan,

Je overweg ziet erg leuk uit maar ik heb één klein puntje van kritiek, ik vermoed dat jou railbus tijdperk III is net zo als de Kof maar die Gele VW Golf model past eigenlijk niet in tijdperk III. Aan gezien de eerste VW Golf pas in 1974 uit de VW fabrieken vandaan rolde. In Tijdperk III moet het gewoon een VW Kever of VW Karman Ghia zijn.

Maar rij jij tijdperk IV dan past de VW Golf heel goed.

gr bernard

Bertus
Contacteer:

Bericht door Bertus » 06 nov 2018, 23:13

%-| %-| %-| inruilen die golf LOL LOL LOL

Bertus

Gert-Jan

Bericht door Gert-Jan » 11 nov 2018, 09:07

Hoi,

Gelukkig rij ik soms ook met tijdperk 4 locs :-)) Verder ben ik toch meer van: "lijkt het goed dan vind ik het goed".

Groet, Gert-Jan

bernard

Bericht door bernard » 11 nov 2018, 14:11

Hoi Gert-jan,

Oke tja ik zelf let wat meer op het tijdperk waar ik mee bezig ben qua auto modellen ook al vind ik sommige tijdperk IV auto's erg mooi . Op mijn spoor nul baan heb ik wel een paar tijdperk IV auto modellen staan maar dan moeten ze wel voor 1970 zijn anders komen ze er gewoon niet op.

Geld voor een fiat 127 en citroen Ami en Renault 12 dit waren de auto modellen waar mijn vaderen de jaren 70 tot 1980 mee gereden heeft.

Gr bernard

Plaats reactie