Plaats je video's in dit forum

Leuke video gemaakt? Een Youtube-filmpje delen? Doe het hier.
Plaats reactie
RobK
Site Admin
Contacteer:

Plaats je video's in dit forum

Bericht door RobK » 17 jun 2018, 19:42

Maak s.v.p. voor ieder video-onderwerp een eigen topic aan. Anders krijgen we één lang topic met allerlei uiteenlopende filmpjes erin. Video's die bij elkaar passen, kun je natuurlijk wel in één topic zetten.

Hoe je Youtube-video's kunt opnemen in je bericht? Zo:

Ga naar YouTube, klik onder de video op Share en kopieer het laatste deel van het linkadres dat dan verschijnt.
Bijvoorbeeld: https://youtu.be/AmCWeBbfUKU. Je hebt alleen die reeks rare letters nodig.

Bij het schrijven van je bericht zie je rechtsboven het knopje van de youtube-tag staan.
Klik daarop en plak de lettersliert ertussen.

Zo: [ youtube ] AmCWeBbfUKU [ /youtube ] (maar dan zonder al die spaties die hier nu staan).

Het videotheater is geopend naar aanleiding van een suggestie van fredlubb, die slechts vijf maanden op een antwoord heeft moeten wachten. :mrgreen:

EricDenH

Re: Plaats je video's in dit forum

Bericht door EricDenH » 01 aug 2018, 16:53

Hallo Rob,
Ik heb geen video's op youtube en ga daa ook niets opzetten, omdat ik niets met google te maken wil hebben. (duckduck.com is een zoekmachien die niet je gegevens opslaat).
Hoe doe ik dat dan?
Groeten,
Eric

RobK
Site Admin
Contacteer:

Bericht door RobK » 01 aug 2018, 18:30

Helaas is rechtstreeks uploaden van de videos naar het forum niet mogelijk, Eric, want dat daar hebben we geen opslagruimte voor.

Wim Corduwener

Bericht door Wim Corduwener » 01 aug 2018, 18:47

EricDenH schreef:
01 aug 2018, 16:53
Hallo Rob,
Ik heb geen video's op youtube en ga daa ook niets opzetten...
Maar naast YouTube zijn er toch nog wel meer video-sites waar je video's kunt uploaden?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en O • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (O) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

EricDenH

Bericht door EricDenH » 07 aug 2018, 20:43

geen idee over andere plekken om flimpjes op het net te kunnen zetten. Ben hier niet handig in.
Voor elke tip houd ik me aanbevolen.
Groeten,
Eric

fredlubb

Bericht door fredlubb » 07 aug 2018, 21:41

Er zijn anderen die niet van YouTube houden en deze gebruiken vaak Vimeo (https://vimeo.com/Join the web's most supportive community of creators and get high-quality tools for hosting, sharing, and streaming videos in gorgeous HD and 4K with no ads.).
Regards
Fred
Mijn You Tube kanaal (niet alleen spoor nul: http://www.youtube.com/user/sncf231e

Plaats reactie