Wie ben ik?

Waar dit forum over gaat, en hoe het werkt. Stel hier je praktische vragen, bijv.: hoe schrijf ik een bericht? Hoe plaats ik foto's?
Vertel de anderen wie je bent. En we hebben weinig regels hier. Maar hou je daar dan wel aan, svp.
Plaats reactie
AndréD

Wie ben ik?

Bericht door AndréD » 29 mei 2018, 13:44

Beste spoor 0 liefhebbers,

langs deze weg wil ik me even aan jullie voorstellen. Mijn naam is André en 3 jaar geleden ben ik besmet geraakt met het spoor 0 virus, ik ben er ook voor bij de dokter geweest maar deze heeft inmiddels de diagnose gesteld dat er geen behandeling meer mogelijk is en dat ik er maar mee moet leren leven :-)) Tot nu toe heb ik altijd HO gehad maar na het zien van een spoor 0 layout heb ik niet lang hoeven na te denken en alles wat ik over meer dan 30 jaar in HO had verzameld verkocht en mijn éérste startpakket van Lenz gekocht.

Inmiddels beschik ik weer over een ruime collectie aan modellen en meters, en meters aan rails maar moet nog een aantal jaartjes wachten totdat de kids het "nestje" verlaten en dan kan ik weer beginnen om mijn baan te bouwen, maar deze keer wel in het spoor 0 formaat en kan jullie nu al mededelen dat ik elke centimeter van de 40 vierkante meter zal benutten, maar zoals gezegd nog effe wachten ;-)

Ondanks dat de kids nog thuis wonen leg ik regelmatig de rails door de gehele woonkamer om mijn modellen de gelegenheid te geven om over de rails te "denderen" en kan hier uren van genieten. Om over te stappen op spoor 0 was de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt.

Marcel Geurtjens
Groepsmoderator

Re: Wie ben ik?

Bericht door Marcel Geurtjens » 29 mei 2018, 17:02

Hallo André, hartelijk welkom op dit forum m et dezelfde besmetting!
Groeten,
Marcel Geurtjens :mrgreen:

ArnoldS

Re: Wie ben ik?

Bericht door ArnoldS » 29 mei 2018, 18:58

Hallo André,

Welkom op het Spoornulforum! Ik wens je ook heel veel succes met het gewaagde E103 project...

Vriendelijke groet,

Arnold

Plaats reactie