Wenz cement silo (STAG/Ilanz) 1:45

Voor producenten groot en klein, en winkels: meld hier je nul-assortiment, -aanbiedingen en -aankondigingen. (Geen forumlid? Mag ook via e-mail: rkievit(a)kpnmail.nl - fotootje welkom) * Heb je een goede winkel gevonden? Zeg het hier! * Meningen over de modelspoormarkt
Plaats reactie
Robert_N-Nm

Wenz cement silo (STAG/Ilanz) 1:45

Bericht door Robert_N-Nm » 17 aug 2018, 09:55

Hoi,

Voor de liefhebber van de RhB in 1:45 kondigt Wenz de volgende Silo aan. Een prima aanvulling voor de bemo Mohrenkopf wagens lijkt mij zo. Het setje kost net iets minder dan €260,- dus dat is niet al te extreem.

MvG
Robert

Walter

Re: Wenz cement silo (STAG/Ilanz) 1:45

Bericht door Walter » 03 okt 2018, 12:34

Hoi Robert,

ik heb net op de site van Wenz gekeken. Er staat dat een bouwpakket goed is voor één silo. Voor et afgebeelde groepje van 4 silo's zijn dus 4 bouwpakketten nodig. Dat kost dan bij elkaar 4 maal 260 euro = 960 euro. Dat vind ik dan toch veel geld.

Een alternatief (wat je dan nog kunt/moet opleuken) zou dit kunnen zijn: Silo van Kids Globe Farming. Als je goegelt op "Kids Globe Farming Silo" vind je hem meteen. Prijs varieert tussen 12 en 18 euro.

Er staat 1:32 bij, maar ik heb hem gezien op de spoor nulbaan van IG Münster en daar past hij goed bij (vind ik).

Heb dus zelf ook zo'n ding gekocht, omdat ik op zoek was naar een silo voor mijn eigen baantje.

Groet,
Walter

Plaats reactie