Even (opnieuw) voorstellen

Waar dit forum over gaat, en hoe het werkt. Stel hier je praktische vragen, bijv.: hoe schrijf ik een bericht? Hoe plaats ik foto's?
Vertel de anderen wie je bent. En we hebben weinig regels hier. Maar hou je daar dan wel aan, svp.
Plaats reactie
Lucien

Even (opnieuw) voorstellen

Bericht door Lucien » 14 jun 2018, 17:41

Zoals gevraagd zal ik me als hernieuwd lid nog even herintroduceren op dit forum.

Ik ben Lucien Eijdems, inmiddels tegen de 50, nou eens in 0e en h0e, en knipogend naar 0 normaalspoor.
Ik werd er door Rob al op gewezen dat ik eerder lid ben geweest en vond inderdaad een draadje uit 2009 hier in dit gedeelte. Als je dus wil lezen waar ik vandaan kom, gewoon even zoeken op mijn naam.

Intussen zijn we 9 jaar verder en ben ik een paar h0e baantjes en 0e modellen verder.
Om bij "onze" schaal te blijven: er is weinig terecht gekomen van de toenmalige plannen. De oorspronkelijke ideeën met Magic Train zijn verlaten, een aantal modellen is bewaard gebleven, maar de interesses zijn wat veranderd. Ondertussen is er een kleine verzameling Bachmann 0n30 aanwezig waarmee ik vage plannen heb voor iets Latijns Amerikaans, en is er een groeiende verzameling scratchbuilt Frans materieel naar voorbeeld van 60 cm. materieel zoals dat reeds op diverse bietenbaantjes. De plannen voor een kleine baan hiervoor zijn gemaakt en er zal op niet al te lange termijn eens een begin mee gemaakt worden.
Hoogtepunten qua modelbouw waren in de afgelopen jaren dat ik met mijn allereerste h0e baantje af en toe mag deelnemen aan een show en recentelijk een eerste artikel over mijn Franse Coferna diesellok in het Franse blad Voie Libre.

Ik ben benieuwd wie hier nog meer bezig is in 0e.

Groeten, Lucien
Lucien

Plaats reactie