Marcel even uit de lucht

Dit subforum is voor bezitters/bouwers/gebruikers van modulen volgens de normen van de Werkgroep Spoor Nul Modulen.

Moderator: Marcel Geurtjens

Plaats reactie
RobK
Site Admin
Contacteer:

Marcel even uit de lucht

Bericht door RobK » 06 mei 2007, 12:49

Werkgroepgenoten, onze coördinator Marcel kan tijdelijk niet communiceren via web en telefoon wegens een fout van UPC. Dat zal zeker nog tot maandag 7 mei duren, en UPC kennende, misschien iets langer.

Voorzover nodig is Marcel wel op zijn mobiel te bereiken.

Marcel Geurtjens
Groepsmoderator

Marcel even uit de lucht

Bericht door Marcel Geurtjens » 08 mei 2007, 00:37

Zoals uit dit bericht blijkt ben ik weer on-line!

Vanavond (maandagavond) om 21.55 uur ging ineens de telefoon.
UPC, met de mededeling dat het modem het weer deed met als gevolg dat ik weer kan bellen en internetten.
Reden? Ik was een acceptgiro vergeten en dus te laat betaald (7 dagen na vervaldatum) dit samen met een hoog
(telefoon-)gebruik op de lopende periode (dus niet de te laat betaalde periode) reden om pardoes alles af te sluiten. (=volgens UPC nieuw beleid, geen kennisgeving van gehad overigens)

Tijdens het bellen op zaterdag met UPC-klantenservice (het enige nog te bellen nummer) "viel de lijn dood". Met GSM storingdienst UPC gebeld. Sorry meneer, uw modem is off-line, we moeten daarvoor een monteur sturen maar dat mogen we niet want u bent nu geblokkeerd. Er was dus wel sprake van een defect.

Vandaag weer UPC gebeld en kreeg te horen dat de blokkade opgeheven zou zijn maar het defect was nog aanwezig. Nu afspraak gemaakt voor een monteur voor woensdag.
Totdat vanavond ineens de telefoon ging. Tijdens het bovengenoemde telefoongesprek ook de monteur geännuleerd.
Na veel GSM-minuten toch het bovengenoemde resultaat!
Excuses namens UPC voor het ongemak!

Groet, Marcel.

Plaats reactie