Ook nieuw

Waar dit forum over gaat, en hoe het werkt. Stel hier je praktische vragen, bijv.: hoe schrijf ik een bericht? Hoe plaats ik foto's?
Vertel de anderen wie je bent. En we hebben weinig regels hier. Maar hou je daar dan wel aan, svp.
EricP

Ook nieuw

Berichtdoor EricP » 26 aug 2017, 09:05

Hallo,

Mijn naam is Eric Pincé, bijna 60 jaar jong, woonachtend in Kemzeke. Dit is gelegen in Belgie op een vogelvlucht van 7 km van Hulst (Zeeuws-Vlaanderen).Denk dat de microbe ook wat is aangeslagen voor spoor O, ook al ben ik reeds een hele tijd bezig met Ho materiaal.
Het liefste wat ik dus doe is de bekende Nohab modellen wat te verfraaien en indien nodig volledig omspuiten. Het is ook door dit forum dat ik nog aan 2 donormodellen ben geraakt waarvoor nogmaals dank Ron.
Misschien zijn er mensen onder jullie die ooit al eens wat vernomen of gelezen hebben van "bollen neus" . Zo dat is dus mijn nickname op andere fora.
Zelf bezit ik nog geen baan maar staat op verlanglijstje.
Zal nu nog wat zoeken worden hoe hier alles functioneert en we komen er wel uit denk ik.

Groeten,
Eric.

E-P
Contacteer:

Re: Ook nieuw

Berichtdoor E-P » 26 aug 2017, 09:47

welkom!
groet,

e-p

in aanbouw: Backertje- solderen!, ketelwagens, buffetrijtuig, HSM veewagen , bierwagens, NS Dg2113 en station Anjum
nu ook een blog! http://nulspoor.blogspot.com/

Floris

Berichtdoor Floris » 27 aug 2017, 11:04

Welkom op dit forum Eric.
Je forum naam is me bekend,het blijft knap wat je doet.

edwin1974
Contacteer:

Berichtdoor edwin1974 » 27 aug 2017, 12:38

Welkom op het forum Eric
Ik volg je draadje op het andere forum met plezier

edwin
RhB In Spur 1m

EricP

Berichtdoor EricP » 28 aug 2017, 08:59

Dank voor de verwelkoming.
Wat materiaal betreft zullen het enkel Nohab en Di3 versies worden die op de nog te maken baan gaan komen.
Nohab modellen zijn van Heljan die meestal volledig worden verbouwd naar model dat ikzelf interressant vind, zowel qua tijdperk of privé locomotief.
En enkel ketelwagons .(meestal MTH en/of Lenz)
Zou proberen om rangeerbaan te willen maken.
Eric.

Terug naar “Nieuw hier? / Even voorstellen / De spelregels”