Een nieuw lid

Waar dit forum over gaat, en hoe het werkt. Stel hier je praktische vragen, bijv.: hoe schrijf ik een bericht? Hoe plaats ik foto's?
Vertel de anderen wie je bent. En we hebben weinig regels hier. Maar hou je daar dan wel aan, svp.
Plaats reactie
jacques timmermans

Een nieuw lid

Bericht door jacques timmermans » 22 jan 2016, 07:04

Goede morgen geacht forum,

Ik ben Jacques Timmermans jaargang 1955 woonachtig in het Belgische Lanaken en sinds gisteren een nieuw lid.
Modeltreintjes fascineren mij al sinds mijn vijfde levensjaar toen ik een Trix Express treinset van mijn grootouders met sinterklaas cadeau kreeg. Hierna volgde een systeemwissel naar wisselstroom, gevolgd door weer een systeemwissel naar gelijkstroom.
Dit H0-systeem ben ik tot nu toe trouw gebleven, maar nadat ik voor het Belgische tijdschrift ModelspoorMagazine een artikel over hun spoor nul startset had geschreven, had ik mijn hart aan spoor nul verpand.
Sindsdien wordt er stelselmatig aan een 6,5 x 1,5 m groot “Bayerisch Länderbahn” stationsemplacement met dorpskern gebouwd. Naast het complete Railmateriaal van Wenz, zijn de meeste gebouwen uit bouwkits ontstaan; enkele gebouwen werden volledig in eigenregie gerealiseerd. Naast het aanwezige kant-en-klare klein- en grootserie rollend materiaal van de gekende merken, moeten ook nog een tiental messing rijtuigen gebouwd worden, wat echter nog toekomst muziek is.

Jacques Timmermans

FrankJ

Re: Een nieuw lid

Bericht door FrankJ » 22 jan 2016, 08:24

Welkom Jacques! Voor mij ben je bekend van je inspirerende posts in het SNM-Forum. Hopelijk laat je de niet SNM-Forum lezers hier ook meegenieten van je werk!
Groeten, Frank
Groet, Frank

Modules Bouwhuistunneltje Enschede, NS mechanische beveiliging

E-P
Contacteer:

Bericht door E-P » 22 jan 2016, 09:40

welkom!
groet,

e-p

in aanbouw: Backertje- solderen!, ketelwagens, buffetrijtuig, HSM veewagen , bierwagens, NS Dg2113 en station Anjum
nu ook een blog! http://nulspoor.blogspot.com/

Hendrikjan

Bericht door Hendrikjan » 22 jan 2016, 09:43

Hallo Jacques,

Welkom

Ik zie dit bericht pas nadat ik je draadje over Attenkirchen gelezen had.
Succes!

Hendrikjan

Bertus
Contacteer:

Bericht door Bertus » 22 jan 2016, 12:53

Hallo Jacques,

Welkom op het forum :-))

Bertus

Plaats reactie