ook even voorstellen

Waar dit forum over gaat, en hoe het werkt. Stel hier je praktische vragen, bijv.: hoe schrijf ik een bericht? Hoe plaats ik foto's?
Vertel de anderen wie je bent. En we hebben weinig regels hier. Maar hou je daar dan wel aan, svp.
Plaats reactie
raversteeg

ook even voorstellen

Bericht door raversteeg » 04 mar 2018, 17:49

hallo allemaal,

Ook ik wil mij graag even voorstellen. Mijn naam is Richard Versteeg (raversteeg) en ik woon al weer jaren met plezier in Rozenburg, maar ben geboren en getogen in Den Haag. In het dagelijks leven ben ik bezig met in goede banen leiden van de werking van digitale afdruk apparatuur bij klanten van het (internationaal) bedrijf waar ik bij werk. Ik heb heel veel interesse in techniek, op diverse vlakken. Naast interesse in luchtvaart en auto's al vanaf jongs af aan met het (model)trein c.q. tramvirus besmet door o.a. de N-spoor baan van mijn vader, en diverse H0 banen van ooms en neven. Tijdens mijn MTS stage bij de HTM in den Haag echt met 1:87 modeltrams begonnen en hoewel dit deel nu al weer enige jaren slapend is ivm de benodigde ruimte thuis voor mijn 2 dochters ligt er wel spoor IIm in de tuin. ook hier diverse projecten in diverse stadia van voltooiing. Wat dat betreft kan ik lastig stilzitten en moet ik wat om handen hebben... Spoor nul interesse is aangewakkerd binnen de modelspoorvereniging waar ik lid van ben (MSC Spijkspoor), waar we met een selecte groep sinds 2015 druk zijn met de bouw van een spoor 0 tentoonstellingsbaan. Door mij werd geregeld ook dit forum bezocht als gast, maar het is natuurlijk beleefder om je even aan te melden, dus nu toch de stap gezet...

groeten Richard

Gert-Jan

Re: ook even voorstellen

Bericht door Gert-Jan » 04 mar 2018, 21:13

Hallo Richard, welkom op dit forum en schroom niet en laat vooral zien wat je allemaal aan het bouwen bent!
Groet, Gert-Jan

E-P
Contacteer:

Bericht door E-P » 04 mar 2018, 21:53

welkom!
groet,

e-p

in aanbouw: Backertje- solderen!, ketelwagens, buffetrijtuig, HSM veewagen , bierwagens, NS Dg2113 en station Anjum
nu ook een blog! http://nulspoor.blogspot.com/

Lex

Bericht door Lex » 05 mar 2018, 08:20

Welkom, en de variatie in schalen komt me bekend voor ;-)
mvgr

Lex

Website : www.bolkesteijn.nl

Marcel Geurtjens
Groepsmoderator

Bericht door Marcel Geurtjens » 05 mar 2018, 20:40

Richard, welkom op het forum!
Groeten,
Marcel Geurtjens :mrgreen:

CordeJong
Contacteer:

Bericht door CordeJong » 06 mar 2018, 07:59

Richard,

Ook van mij welkom op dit forum.
Groeten,

Cor de Jong,

Lid van HMRS, GOG, BGS, S7 group en DSSG.
Bouwt: Engels breed en normaal spoor, periode 1870 - 1910.
Bouwt: DRG periode 1920-1930 normaal en smalspoor finescale schaal 1:32.

Blokpost-Nul en Blokpost-Nul Nieuws en Blokpost-32 Nieuws.

Plaats reactie