Lippe Modellbahn sluit de deuren filiaal in Bremen

Voor producenten groot en klein, en winkels: meld hier je nul-assortiment, -aanbiedingen en -aankondigingen. (Geen forumlid? Mag ook via e-mail: rkievit(a)kpnmail.nl - fotootje welkom) * Heb je een goede winkel gevonden? Zeg het hier! * Meningen over de modelspoormarkt
Plaats reactie
bernard

Lippe Modellbahn sluit de deuren filiaal in Bremen

Bericht door bernard » 12 jan 2018, 10:15

Hallo,

Lippe Modelleisenbahn laden sluit de deuren van hun winkel in Bremen. Ik vraag mij af zou het dan toch niet meer zo goed gaan met de verkopen van modelspoor . Immers hadden zij een hele grote winkel en waren volgens mij bekend geworden dat je geen verzendkosten hoefde te betalen.

Gelukkig blijf de winkel in Bielefeld gehandhaafd voorlopig alleen zijn de verzendkosten niet meer gratis.

Met spoorse groeten,

bernard

stoomtrein

Re: Lippe Modellbahn sluit de deuren filiaal in Bremen

Bericht door stoomtrein » 12 jan 2018, 11:36

Hallo Bernard,
de verzendkosten moet je al een tijdje betalen. Alleen is het een gering bedrag naar Nederland. (tot nu toe dus waarschijnlijk).
Groet,
Martin

Gert-Jan

Bericht door Gert-Jan » 12 jan 2018, 12:14

Hoi, ik was afgelopen zomer nog in de winkel in Bremen en het assortiment spoor 0 viel me tegen. Een vriend van me was er recentelijk nog en hij had dezelfde indruk. Lippe heeft behalve de twee winkels natuurlijk een grote postorder afdeling, vaak zijn artikelen niet verkrijgbaar in de fysieke winkel maar wel in de webshop. Toch jammer, het was altijd een leuke pauzestop vanuit Zweden/ Denemarken.

Detmold ben ik nog nooit geweest, die winkel ligt ook niet zo dicht langs de door mij gereden routes.
Groet, Gert-Jan

bernard

Bericht door bernard » 12 jan 2018, 13:58

Hallo Gert-Jan,

In de winkel van Lippe die in Detmold zit ben ik toevallig een keer geweest wel aantal jaren geleden. Gelijk bezoek gebracht aan het kasteel wat vandaag de dag nog steeds eigendom is van de familie van Lippe Biesterfeld waar Prins Bernhard vanaf stamt wel intersant om eens te bezoeken.

Bij de winkel in Detmold logt aan rand van een zeer groot park waar je als het mooi weer is heerlijk kan wandelen. maar het centrum van Detmold is ook leuk om in te lopen en gelijk tijdig te winkelen.

Met spoorse groeten,

bernard

Plaats reactie