Discussie over fabrikantenbeleid, n.a.v. Köln 2016

Ben je op een (ruil-)beurs, tentoonstellling of manifestatie met spoor nul geweest? Geef je oordeel.
Komt er een show aan met nul? Vertel het hier.
bernard

Re: Internationale Modellbahn-Ausstellung in Köln 17-20 nov

Bericht door bernard » 21 nov 2016, 23:57

Hoi Ruud,

De BR 65 is veel te mooi om alleen maar rondje onder de boom te laten rijden. Ook al zet je de lok op een opstel spoor en zet je alleen maar de verlichting aan voor al achter en de verlichting boven de wielen. Beetje sneeuw op het spoor eventueel een model dennenboom met led verlichting er bij dan heb je volgens mij een heel sfeer vol plaatje

Hoi HJ,

Het lijstje wat ik opnoem zijn niet mijn wens loks maar loks die lenz zou kunnen uitbrengen in de toekomst. DE BR 23 heb ik doel bewust niet in het lijstje geplaatst om de dood eenvoudige rede dat Lenz deze lok nooit wou gaan uitbrengen vind de machine te ingewikkeld.

Met spoorse groeten,

Bernard

RobK
Site Admin
Contacteer:

Discussie over fabrikantenbeleid, n.a.v. Köln 2016

Bericht door RobK » 22 nov 2016, 09:38

Moet de beheerder niet eens ingrijpen? Liever niet. Maar ik ga deze discussie wel afsplitsen, omdat het allang niet meer gaat over Köln, nov. 2016 (nog bedankt voor de foto's, Michiel).

Je leest nu deze afgesplitste discussie.

Praten over het marketingbeleid van fabrikanten, speculeren over uit te brengen modellen, het vergelijken van de merites van schaal nul en schaal één, filosoferen over prijs/prestatieverhoudingen: dat mag op dit forum allemaal. En je mag die uitspraken ook allemaal bestrijden, tegenspreken of ontzenuwen. Vrijheid van meningsuiting staat bij Spoornulforum hoog in het vaandel, en je moet het wel heel bont maken, willen er maatregelen worden genomen.

Maar open er zonodig een apart draadje voor, in plaats van af te dwalen op allerlei zijpaden. Dan houden we het overzichtelijk.

Misschien helpt een vuistregel: wanneer je een reactie gaat schrijven, kijk dan even naar het onderwerp dat erboven vermeld staat. Past je reactie nog wel bij het onderwerp? Zo nee, open dan een nieuw discussiedraadje. Gratis!

Plaats reactie